5 Simple Techniques For حذف نیم فاصله در word

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
نیم فاصله در فارسی فضایی است که برای جلوگیری از چسبیدن حروف به هم استفاده می شود و رعایت آن یکی از اصول مهم ویرایش متن است.

درسته گفتم؟ حالا اگر احداث شده در جمله به گونه ای قرار بگیره که نقش “صفت” به خودش بگیره، باز هم جدا نوشته میشه یا چسبیده؟

نیم فاصله یا فاصله مجازی چیست ؟ چه کلماتی با نیم فاصله تایپ می‌شوند؟ نحوه تایپ نیم فاصله در ورد چگونه است؟

ظاهرا ویراستیار بر روی آفیس ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ به راحتی نمی شود و اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word می بایست مطابق این مقاله آن را نصب کنید.

برای ویرایش کل متن خود می‌توانید از افزونه‌های ویراستاری کمک بگیرید. این برنامه‌ها که آموزش نصب آن‌ها را در این مقاله دیدیم، کمک می‌کنند در کمترین زمان، نگاهی به متن خود بیندازید و تمام خطاهای آن را برطرف کنید.

*بدون نیاز به نرم افزار خاص می‌توانید صفحه‌کلید استاندارد فارسی را در مک انتخاب کرده و سپس همانند زیر فاصله مجازی را تایپ کنید.

متأسفانه مؤفق نشدم اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word نصب کنم برنامه رو و همچنین با استفاده از ctrl +Place هم از نیم فاصله نتونستم استفاده کنم

یوآفیس مجله ویدئوها ورد تنظیم نیم فاصله در ورد تنظیم نیم فاصله در ورد

حال اگر بخواهید این کلید میانبر را در برنامه ورد تغییر نیم فاصله در ورد دهید چه باید کنید؟ با یو آفیس همراه باشید تا مراحل تنظیم نیم فاصله در ورد را ببینیم.

توسط تایپو دریافت مدرک و گواهینامه معتبر تایپ ده انگشتی با سپری کردن دوره آنلاین تایپ ده انگشتی تایپو!

اما کلماتی که فرمودین مثل فاصله دارند، فاصله دارید و یا سفر کرده‌اند با فاصله معمولی تایپ می شوند.

تنظیم کلید میانبر برای ایجاد نیم‌فاصله در ورد برای تایپ فارسی

در آموزش تایپتون هم نیم فاصله به عنوان یک آموزش آورده شده ؟!

حذف فاصله اضافی بین شماره اتوماتیک و متن در ورد اسکیل پرو

Report this wiki page